Hippo-hiihdot hiihdetään omatoimisina maaliskuussa

2.3.2021

Tervetuloa osallistumaan Etelä-Karjalan Osuuspankin omatoimisiin Hippo-hiihtoihin maaliskuussa 2021!

Haluamme kannustaa toimialueemme lapsia ja nuoria liikkumaan ja järjestämme perheiden iloksi omatoimiset Hippo-hiihdot. Jokainen lapsi/nuori voi hiihtää turvallisesti valitsemallaan ladulla oman perheensä kanssa. Osallistuja valitsee hiihtämänsä matkan ja hiihtotyylin. Palkitsemme jokaisen osallistujan Hippo-mitalilla ja diplomilla, jotka postitamme huhtikuun aikana. Täytäthän jokaisen lapsen tiedot erikseen.

Toimi näin:
1. Lapsi/nuori hiihtää valitsemansa matkan, jonka lapsen huoltaja/muu läheinen kuvaa. (Kuva tai videonpätkä)
2. Huoltaja täyttää hiihtäjän tiedot ja lähettää kuvan tämän ilmoittautumissivun kautta 14.3.2021 mennessä (linkki aukeaa ma 1.3.)
3. Hiihtäjä voi alkaa odottaa mitaliaan saapuvaksi postiin!

Julkaisemme kuvia pienistä hiihtäjistä pankin some-sivuilla (kuvan julkaisemiseen luvan antaneet):
Facebook: OP Etelä-Karjala, IG: @opetelakarjala, käythän seuraamassa meitä someissa!

Voit myös halutessasi julkaista suorituksen omaan julkiseen Instagram-profiiliin tägäämällä @opetelakarjala, aihetunnisteella: #hippoetäkisat. Jaamme julkaisuja, joihin meidät on tägätty, pankin someprofiilissa!

Epäselvässä tilanteessa, otathan yhteyttä:
Mona Bebek,
mona.bebek@op.fi

Kiitos osallistumisesta!

Aurinkoista kevättä,

Henri-Hippo, Hanna-Hippo & Hille-Hippo.