Kilpailukutsu

Kaakon Suunnistuksen Kompassi-viesti
Joutsenossa 28.7.2021

Kyseessä on 6 osuuksinen nuorisoviesti, joista kolme tytöille ja kolme pojille.

Vuonna 2021 viestin aloittavat pojat, 2.os. tytöt jne.

Osuudet jakaantuvat seuraavasti

1.os. Kultakompassi-ikäiset (suora rata)              poika

2.os. Hopeakompassi-ikäiset (TR-rata)               tyttö

3. & 4.os. Pronssikompassi-ikäiset (RR-rata)       poika 3. osuus, tyttö 4. osuus

5.os. Hopeakompassi-ikäiset (TR-rata)               poika

6.os. Kultakompassi-ikäiset (suora rata)              tyttö

Osuuksilla 1 ja 6, 2 ja 5 on hajonta.

RR-radoilla puuttuva rasti / virheellinen leimaus aiheuttaa 10 min sakon. viimeistään

Matkat: Osuuspituudet ovat n. 10 min

Maasto: Maasto on kangasmaastoa. Alueella on runsas polkuverkosto ja kuntopolku. Vanha kartta on nähtävänä kisasivuilla

Osanottomaksu: 60 € / joukkue

Ilmoittautumiset: Viimeinen ilmoittautumispäivä on perjantai 23.7.2021 klo 24.00 IRMA-palvelun kautta tai sähköpostilla:

suunnistus@joutsenonkullervo.fi tai postitse osoitteella Pekka Rautio, Kulmatie 12, 54100 Joutseno.

Juoksujärjestys: Juoksujärjestys on ilmoitettava Irmassa viimeistään su 25.7. klo 24.00 tai ti 27.7. klo 19 mennessä sähköpostilla: suunnistus@joutsenonkullervo.fi

Jälki-ilmoittautumiset: Puolitoistakertaisella osanottomaksulla Irmassa su 25.7.2021 klo 24.00.

Kartan mittakaava: mittakaava on 1:7500. Ajantasaistus Pekka Pulkkinen

Leimaustapa: Emit-leimaus kaikissa sarjoissa. Varaamme vuokrakortin kaikille, jotka eivät ilmoita emit-numeroa. Vuokrakortin hinta on 5 euroa. Emit-korttien muutokset Irmassa viimeistään su 25.7. klo 24.00 tai sähköpostilla: suunnistus@joutsenonkullervo.fi

Kilpailija on itse vastuussa elektronisen kilpailukorttinsa toimivuudesta ja siitä, että käyttää lähtöluettelossa mainittua kilpailukorttia.

Lähtö: Yhteislähtö klo 18.00

Opastus: Valtatie Kuutoselta Lampikankaan liikenneliittymästä. Navigaattoriin osoitteeksi Hongistontie, Lappeenranta. Opastus on paikoillaan 28.7. klo 15.00.

Kilpailukeskus: Maasto-olosuhteissa, Ahvenlammen uimala

Pukeutuminen ja pesu: Pukeutuminen tapahtuu maasto-olosuhteissa. Kilpailukeskuksessa on uintimahdollisuus.

Palkinnot: Viestin 3 parasta joukkuetta palkitaan

Toimihenkilöt: Kilpailunjohtaja Hannu Myllärinen 0400 682 400, ratamestariryhmän johtaja Mikko Rautio 050543 2327. Viestin valvojana on Reijo Mattinen.

Tiedottaja: Hannu Myllärinen 0400 682 400

Kisasivut: https://joutsenonkullervo.yhdistysavain.fi/suunnistus/

Koronapandemian takia kilpailukeskuksessa ei ole tulostaulua, muksulaa, kahviota eikä point2run tai For Fun suunnistusta

Noudatamme kilpailussa viranomaisten ohjeistusta Koronapandemiaan liittyen. Ilmoittautumalla kilpailuun, kilpailija sitoutuu noudattamaan korona ohjeita.

Tervetuloa!

Joutsenon Kullervo