Seura

Joutsenon Kullervo on vuonna 1914 perustettu urheilun yleisseura, jossa jalkapalloilulla on pitkät perinteet. Toimintamme niin valmennuksessa kuin seuran hallinnossa on aina perustunut vahvaan talkootyöhön ja yhteisöllisyyteen. Kaikki ohjaajat ja valmentajat ovat alansa osaajia ja he ovat suorittaneet vähintään Palloliiton perusohjaajakurssit. Seuralla ei ole palkattuja henkilöitä, joten kausimaksut ja muut hankitut varat käytetään suoraan joukkueiden toiminnan rahoittamiseen.

Harjoittelun ja pelien kannalta olosuhteet Joutsenossa ovat erittäin hyvät. Kaikki juniorit pääsevät pelaamaan ja harjoittelemaan kesäkaudella Raviradan luonnonnurmikentillä tai erinomaisella jalkapallonurmikentällä. Seuralla on käytössään talvikaudella myös oma harjoitteluhalli ja riittävästi salivuoroja, joten pakkasen ja lumen keskelläkin jalkapallon harrastaminen onnistuu loistavasti.

Uusia pelaajia otetaan ilomielin mukaan joukkueisiin. Pääset helposti mukaan uuden harrastuksen pariin tutustumalla Joukkueet-osiosta löytyvän oman ikäluokan joukkueen toimintaan ja ottamalla yhteyttä joukkueen yhteyshenkilöihin.

Jalkapalloilu on kiva ja reipas harrastus, jossa joukkueen mukana toimiminen opettaa myös yhdessä toimimisen ja toisten huomioonottamisen taitoja!

Tervetuloa myös vanhemmat mukaan seuramme toimintaan ja edistämään lasten ja nuorten liikuntaa!