Joutsenon Kullervolla aloitti uusi työntekijä

9.4.2022

Kuka: Esa Silvennoinen, osa-aikainen seurakoordinaattori. Aloitti 1.4.2022 ja sopimus on vuoden 2022 loppuun asti.

Toimenkuvaani kuuluu monipuolisesti työtehtäviä seuran toimistolla ja kentällä seuran tapahtumissa toimitsijana, sekä teen myös seuran välineistön ylläpitotehtäviä ja osallistun seuran ylläpitämien kohteiden kunnostustöihin. Olen seuran eri jaostojen hyödynnettävissä moniin erilaisiin tehtäviin.

Aloitin seurassa toimimisen kun syksyllä 2021 polkaistiin harrastusliikuntajaoston avustamana viikottainen kuntokorisvuoro käyntiin. Toimin silloin kuntokoriksen ohjaajana ja jatkan edelleen saman tehtävän parissa.

Aiempaa taustaa seuratoiminnasta on toimiminen Valkealan Kajon yleisurheilujaoksen jäsenenä. Kajon toiminnassa osallistuin useiden yleisurheilukisojen järjestelyihin vastaten tulospalvelusta. Toimin myös muutamilla kisamatkoilla huoltajana.

Talvikauden lajeista suosikkini on koripallo ja kesälläkin sydäntä lähellä ovat ulkolajeina 3x3 koris  ja katukoristapahtumat joihin olen vuosien varrella itsekin osallistunut useamman kerran - "fun" -sarjassa tottakai. Pelaan kesällä mielelläni myös beach-volleytä vapaa-ajallani, viimeaikoina tosin harvemmin.

Minut tavoittaa parhaiten sähköpostitse:  kullervokoris(at)gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠