Liity seuraan

Joutsenon Kullervon jäseneksi voi liittyä ilmoittamalla henkilötiedot seuran puheenjohtajalle, Hannu Mylläriselle (tiedot alhaalla). Jäseneksi voi liittyä samassa taloudessa asuva perhe tai yksittäiset henkilöt. Perhejäseneksi liittyminen on edullisempaa, sillä koko perhe selviää yhdellä perhejäsenmaksulla.

Ilmoita nimi, osoite ja syntymävuosi, myös kaikista perheen jäsenistä sähköpostilla:
info@joutsenonkullervo.fi

Annettuja henkilötietoja käytetään ainoastaan seurarekisterin ylläpitoon eikä tietoja jaeta muille.
Jäsenen erotessa seurasta, jäsentiedot poistetaan rekisteristä.

Jäsenmaksut ovat seuraavat:
Aikuiset:  20 euroa
Nuoret alle 16 vuotta:  10 euroa
Perhe: 30 euroa

Jäsenmaksut peritään seuran toimesta vuosittain lähetettävällä jäsenkirjeellä, joka sisältää myös jäsenmaksupankkisiirron.

Yhteystiedot:
Hannu Myllärinen
info@joutsenonkullervo.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Muista: Jos jossain lajissa edustat Joutsenon Kullervoa, niin sinun on oltava myös seuran jäsen.